måndag 14 juni 2010

Boxar från Bungalow - Fotodag

Halloj!
Det här boxarna från Bungalow är de finaste jag hittat på marknaden i box-väg. Idag fotar jag boxar i alla mönster och färger. Jag vill hitta saker som passar in och letar runt i huset efter rekvisita. RICE - prylarna kommer med som vanligt...
Turkosa boxar med diskborste och svampar från RICE.
Amla heter det här mönstrer och färgen gröööööön.
Amla - Turkos. Nåldynan från RICE kan jag inte få tag i den mer tyvärr. Den är fin och får vara med på bild. Amy Butlers tyger i bakgrunden. Knappnålar från RICE.
Annmarie

1 kommentar:

Rose Garden Malevik sa...

HUR SNYGGA SOM HELST :)
Håkan

REA på plastmattor!

Plastmattan är barndom för mig, vi hade plastmattor hemma när jag var liten. Det var inte "lyx"-matta. Tvärtom de låg i utrymmen d...