tisdag 1 juni 2010

Tiden har saktat farten

Hej igen
För ett litet tag sedan så gick jag längs min väg här hemma som vanligt och såg att det var fullt med blåbärsblom. Här hos oss var det ett blåbärs-år förra året, vi kunde plocka 10 liter på 1 timme. Det kanske blir det i år igen då...
Vägen som jag går på är så vacker, den bjuder på nytt varje dag. Alla blommor växer snabbt och det gäller att hinna med och se dem. Just idag är det humleblomster och midsommarblomster i buketten på bordet.
Tiden HAR faktiskt börjat bromsa farten här hos mig, jag trodde inte att det skulle vara möjligt för ett år sen. Men idag så tänkte jag det BORDE vara slutet på Juni nu om det hade varit som förr, men jag har en helt månad tillgodo inser jag. Så härligt.
Nu ska jag hålla i tömmarna och inte låta sommaren rusa iväg.
Annmarie

Inga kommentarer:

REA på plastmattor!

Plastmattan är barndom för mig, vi hade plastmattor hemma när jag var liten. Det var inte "lyx"-matta. Tvärtom de låg i utrymmen d...