måndag 27 april 2009

Kläder från Linolin

Hej på er alla!
Jag har gjort mig själv glad och handlat ett par saker. Min vän Maria har en härlig klädaffär som jag ofta besöker. Den ligger i Sala men nu har hon även börjat med nätförsäljning. Stilen på kläderna i butiken är helt makalöst ovanlig. Hon vågar ta hem de mest"crazy" kläder jag sett.
Jag är inte så vågad så jag slog till på ett par kängor från El Natura Lista som gör ekologiska skor. De här dojjorna behöver jag inte kämpa med för att gå in, den passade perfekt från början. Skinn naturligtvis. Klassisk modell som påminner om "Tramps" som fanns när jag var tonåring.
Jag har länge letat efter en sommar-vår-höst jacka som jag gillar men icke. Nu fanns den där plötsigt. Jag hade sett den här på bild tidigare och trott att den skulle vara stel, men den är superskön och smidig. Den sitter perfekt på min kropp!Lite militärisk med knappar i bak men kvinnlig i skärningen.STORA generösa fickor och ett litet smalt sammetsband på ärmen, så himla fin. Tänk att man kan bli så nöjd när man hittar ett plagg som är JAG.
Gå gärna in på Linolins hemsida och botanisera bland hennes kläder, men varning du kommer att bli besatt...
:o)
Annmarie

1 kommentar:

sienneis sa...

Oooh!
FIN jacka & fin blogg som jag hittade till via din nätbutik!

Här & där fanns det mycket fint!
KUL med en ny blogg och kika på!

På återseénde!

REA på plastmattor!

Plastmattan är barndom för mig, vi hade plastmattor hemma när jag var liten. Det var inte "lyx"-matta. Tvärtom de låg i utrymmen d...