fredag 20 februari 2009

Utmaning

Hej
Jag har blev utmanad av min dotter CIA och det är lika bra att anta den på en gång annars glömmer jag bara bort det.

Gå in i mappen Mina bilder.
-Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen.
-Lägg upp bilden på din blogg och skriv något om d
en.
-Utmana sex andra personer och länka till dem, samt
tala om att de är utmanade.Här har ni min bild! Det är ett par byxor som jag sydde förra sommaren, jag har inte använt dem så mycket men kanske nu i sommar när magen inte ska rinna över så mycket...
Jaha nu utmanar jag:
Agnes Shabby Chic
Smegols hem
Skatan
Bland rosor och tistlar

Ja det får räcka.

Annmarie

6 kommentarer:

Anonym sa...

SÅ FINT med istappar :-)
Vi har oxå massor av tappar fast inte en meter långa :-)
Hur går det med alla katter??
Kram

Anonym sa...

SÅ FINT med istappar :-)
Vi har oxå massor av tappar fast inte en meter långa :-)
Hur går det med alla katter??
Kram

Anonym sa...

Kul att du antog utmaningen!
Nä utvikningposer lär det nog aldrig bli, hua.
Åh vad kul att det kommer mer saker, jag vill komma igång snart! Jag är mest spänd på sjalarna, det ska bli kul att få dem sen.
Jo just ja, i helgen kan vi inte komma och kolla på schlager för vi jobbar. Men gärna någon annan helg. Hur många program kör dem?
Fina istappar!
Kram

Eva Agnes sa...

Den utmaningen verkar kul. Den ska jag genast ta itu med.
Ha nu en skön och mysig helg.
Kramar Eva Agnes

Randi sa...

"Mission completed" - kan jag meddela. Gillar bilden på istapparna. En enda gång har jag kunnat ta såna bilder här nere.
Önskar dig en skön ny vecka!
Kram Randi

Fake cake sa...

Så underbara kläder din vän sytt upp. Gillar dess lite slitna look. och färgen...vill ha!
Sen kan man dölja sin 40års maggäddhäng med dessa snitt med. I like:)

Ska ha dessa kläder i tankarna när jag ska unna mig något definitivt.

Kram Lotta

REA på plastmattor!

Plastmattan är barndom för mig, vi hade plastmattor hemma när jag var liten. Det var inte "lyx"-matta. Tvärtom de låg i utrymmen d...