Fortsätt till huvudinnehåll

Allt i Hemmets favoritnätbutik!

Hej
Härligt, min e-butik har blivit utnämnd som veckans favoritnätbutik på Allt i hemmets hemsida. Jättekul eftersom vi just har startat och det är lång väg fram till att bli "hittad" på nätet.
Här är en bild från min visningsträdgård som ligger intill den "riktiga" butiken i Sätra Brunn. Kom gärna och hälsa på mig i sommar om ni har vägarna förbi, trädgårdscafét öppnar redan nu till påsk i slutet av mars.
Jag sådde mina första fröer idag - sommarblommor för utplantering i trädgården. Det var uppiggande!
Annmarie

Kommentarer

Grattis ! Ja din butik är ju så fin med alla underbara saker ! Har just fått mitt paket ifrån dej idag och är jättenöjd !!! Tack !
En fråga bara , om jag beställer igen går det att få det skickat till sitt postkontor istället ?
Lotta
Gratulerer! Det ser jo så fint ut både hjemme hos deg og i butikken :-)

god helg!

Klem Lena
Vilket fint rum din dotter har!
Vackert darperi och fin stol.
Jag tycker också om att sätta fönster i väggar...

Idag har min man satt ett litet fönster mellan kök och badrum - så att badrummet känns rymligare!

Är sugen på att göra som Me and Alice, in till matrummet också...

:)
Zanna sa…
Grattis! Helt rätt, butiken är ju kanonbra :) Läääängtar till sommarträdgården :)
Lisas torp sa…
Grattis till den utmärkelsen! Så kul för dej!
Jag har tittat in i din nätbutik och där har du verkligen jättefina saker och jag kan bara tänka mej hur det är där på Sätra Brunn!!! Har ju själv varit där och det är ett underbart ställe i sej!!

Lycka till i fortsättningen och ha en skön helg!

Lisa
C De-sign sa…
GRATTIS! och Lycka Till! Vägarna förbi ...ja det blir det säkert framåt sommaren! Härligt nu när man verkligen känner att våren och ljuset är på väg! Ha en bra fredag!
Kram fr C
cecilia sa…
Åå vad kul, grattis! Jag blir mer och mer sugen på min egen butik nu. Snart ska det shoppas loss, det får bära eller brista!
Cissi sa…
Ja jag bara måste ha vägarna förbi i sommar! Verkligen ett ljuvligt ställe!
Må gott!
Maria sa…
Grattis!
Jag hade också turen att bli upptäckt av dem före jul och det är jätteroligt! Länken ligger ju forfarande kvar på deras sida och ger mig besök via den då och då.
Trevlig helg!
kullervilla sa…
Härlig känsla att stoppat de första fröna i jord :=)

Förstår att din underbara tupp får bli tv- stjärna, han är verkligen läcker.
Kramiz // kullervilla
Smycka dig sa…
Hej... vilken fantastisk hall och det var jätte fint med fönster på innerväggar...vilken smart idé, det ger ju så mycket ljus.

Lyckos er som kan sätta frön redan här är det lite tidigt än.. men det är bara vänta för säsongen kommer ju, problemet är ju bara att man längtar.

Nu ska jag ut och besöka din webbbutik..
Kram
Lotta
Madde sa…
Ja men det gör jag gärna!!!! Va är det för bio då? Är det i Sala?
Hör av dig!!! :)
Madde sa…
Ja de är Bee movie såg ja ju:) Den vill ja se:):)
cecilia sa…
Mm man blir rätt less så här års, men snart är det ju sommar. Skulle också vilja åka till Indien, får bli nästa gång. Jag har insett att jag kommer missa schlager finalen, trist. Så du har målat fler tavlor på senaste? Kram
me and alice sa…
Hej hej!
Vad kul att du blev omnämnd i allt i hemmet... Det förstår jag. För du har så fina saker!
Det är så fint med fönstren in till er dotters rum... Det blir nästan som ett litet hus i huset.
vad mysigt det låter när du säger att du satt frön. Nu blev jag också sugen...
Hoppas er vernissage gick bra!!! Hade varit kul att se den.
kram susanne
me and alice sa…
Hej hej!
Vad kul att du blev omnämnd i allt i hemmet... Det förstår jag. För du har så fina saker!
Det är så fint med fönstren in till er dotters rum... Det blir nästan som ett litet hus i huset.
vad mysigt det låter när du säger att du satt frön. Nu blev jag också sugen...
Hoppas er vernissage gick bra!!! Hade varit kul att se den.
kram susanne
MiaMaria sa…
Hej!
Och gratulera vad kul att bli omnämnd i Allt i hemmet.....
Den ser härlig ut din butik....

Och vad kul med tuppen som ska bli skådis...ska kika mera nu
Hej då!

HA´det så gott!
Miamaria
Mimmi sa…
Grattis! Vad kul! :D Jag kikade faktiskt alldeles nyss på dina Rice saker...
Kram
Hulda sa…
Gratulerer! Så artig da! Var innom butikken din nå, så masse flott, må ta meg en tur inn der snart og se mer. :) God natt.
Johanna sa…
Va roligt! Grattis!
Handplockat sa…
Grattis
jag säger då det butiken är ju hel fin ska genast lägga till den på min blogg Tack för tipset

ska söka efter de där prickiga glasen du beskrev

ha en toppenmåndag

kramelikramar
Åh, det där ser ju för underbart ut.
Kram Stina
Älfgärdet sa…
Visst har jag kollat in din nätbutik, så snygg! Känslan går verkligen igenom skärmen!
Skulle gärna åka förbi hos dig på vår sommarturné. Trädgård, antroposoferna, betongkonst och Maine Coon, vad kan gå fel???! Påskpysslar också för fullt just nu, kransar är ju fint även i vårskrud.

Populära inlägg i den här bloggen

Tasha Tudor

Idag vill jag visa en kvinna som är en av mina absoluta favoriter. Tasha bor och lever mycket enkelt och långt från annan civilisation. Hon arbetar som illustratör och är mycket känd för sina barnteckningar. Hon är trädgårdsfantast och ni har säkert sett boken Tasha Tudors Trädgård som kom ut 1998. Hennes trädgård är nog en som alla drömmer om, vild och vacker. Hennes hus är faktiskt inte gammalt , bara några 10-tal år, men det är byggt efter en mangårdsbyggnad från 1740 i Concord New Hampshire. Här finns en liten film om henne och är är hennes familjs hemsida.
Hennes älsklingar framför allt är hundarna som är av rasen Welsh Corgi. Farmen hon bor på heter Corgi Farm...

Tidskrifter

Jag prenumerarar på 2 tidningar som är mina absoluta favoriter. Lantliv förstås, de visar så fina kläder också. Det är så härligt att kunna få inspiration direkt hem i brevlådan.
I det här numret annonserar vi själva också för första gången för vår webb-butik, så det var extra spännande att titta längt bak på annonssidorna. Just nu kan man vinna en prenumeration på tidningen Lantliv titta in på den här länken.

Vackra hem& Interiör från Norge, super fin tidning med otroliga bilder. Lantliv som är som en Guru för oss som gillar den lantliga stilen, ellerhur?
Vackra hem & interiör: Jag gillar i alla fall mest den riktigt gamla stilen, lite sparsmakat och blandat med nytt och gammalt. Kal och lite rå vägg med en ensam tavla. Vacker hylla som delar av väggen. Snyggt med en stråhatt och hampasnören sådär bara.
Vackra hem & interiör: Det här blev min favoritbild denna gång. En gammal trasmatta som de gjort förvaring av. Så läckert med lite fina band och någon spets. Jag blir sugen at…

Glasveranda

Så här ser vår veranda på huset utifrån. Det är många som tror att den satt på huset från början, och då blir vi glada för det är precis vad vi ville. Vi hade många överläggningar med snickarna innan den blev klar och det var en erfarenhet att ömsom förmedla och ömson övertyga dem om att det är så här det ska vara. Det är ju inte alltid den enklaste vägen som är snyggast...Men vi är mycket glada och stolta och den blev inte så dyr heller tycker vi. Den gick på ca. 150000 kr att bygga och jag tror faktiskt att huset steg i värde med minst det beloppet efter att den var på plats.