måndag 8 oktober 2007

Inredningsbilder

Jag hittade en massa fina bilder på en sida som jag skulle vilja visa er, ni kanske har sett dem redan men för mig är de nya. Det är en fransk firma som säljer inredning, det ser inte särsklit billigt ut men titta kan man ju alltid, och inspireras...Blanc Divoire heter den.
Härliga silkiga täcken, såna kan man faktiskt hitta ibland på loppis, tunga vaddtäcken med rött silkigt tyg.
Badrum ute på gräsmattan. Såna där jalusidörrar är så himla snyggt.
Fin våg, väggen är rätt med små hyllor på.
Sova ute...nja tänk om det börjar regna då...
Skrivbord med massa smålådor, här kan Emils mamma sitta och skriva i den blå skrivboken.
Fin säng och sängborden...

Nu är det brittsommar...härligt!
Annmarie

11 kommentarer:

Anna sa...

Å vilka ljuvliga bilder och så många vackra saker!

Ett sånt tjock vaddtäcke hittade faktiskt min mor på Tradera i veckan! Ett rostrött i siden! Urläckert!

:)Anna

Skatan sa...

Oj vad många härliga och inspirerande bilder du visar! Jag är glad att jag har länkat dig så att jag inte går miste om allt detta...

Kram!

Solsjö - Under en vind sa...

Vilka fina bilder!!! Må gott, kram!

Lilla Blanka sa...

Härliga bilder som ger mycket inspiration!
Kram

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Ja de var fina bilder . Gillar de där färgerna lite grått, brunt och ngn lila så läckert ! Kram Lotta

NICOLINAS BONING sa...

Äsch...regn?!
I Frankrike regnar det väl nästan aldrig så där går det nog att "bo" ute...fniss...
Mycket vackert att titta på.
Kram/Birgitta
...fniss...blytungt...den var bra den;-)

Dubbelörn sa...

Bilder som man kan drömma bort till... men så vill jag juändå inte ha sol o värme året om. Gillar årstidernas tjusning som nog gör att vi uppskattar mer naturens skiftningar. Men den där ljuvliga sängen kan väl komma in i mitt sovrum?!! Den måste väl inte vara ute *skrattar*

Kramar

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Så jättefina bilder...
Jag tycker även dina bilder från förra inlägget var kanonfina...
blir jättesugen att åka och titta i din fina butik...
Läste även inlägget om din dotter,
klart hon skulle ha vunnit!!!
Hon är jättefin!! förstår att du är stolt.
Kram
Marie

WhiteVintageDreams sa...

Åh vad mkt fint du visat hemifrån :). Å ett spännande hem i detta inlägg ;). Alltid lika tacksamt att hitta ny inspiration...tack!
Kramar

MiaMaria sa...

Vilka fantastiska bilder!

Ser så himla mysigt ut........

Må så gott!
Miamaria

Anonym sa...

Himmel så vackra bilder du har hittat på Blanc Divoire. Jag måset dit (till deras sida alltså) och titta lite också.

Jalusidörrarna är ju helt ljuvliga och sådana skulle jag gärna vilja ha här hemma kanske då mer som rumsavdelare. Himla snyggt badrum för övrigt.

Och skrivbordet var ju så vakcert, och inte tala om den gamla vågen och allt annat...

Men att sova ute...??? Ja dom har väl inte regn där kanske.

Kram Kram
Carina

REA på plastmattor!

Plastmattan är barndom för mig, vi hade plastmattor hemma när jag var liten. Det var inte "lyx"-matta. Tvärtom de låg i utrymmen d...