fredag 5 oktober 2007

Miss World 2007!

Ja, igår kväll så for jag ifrån min trygga vrå på landet och in till storstan för att se på när min dotter Cecilia var med i svenska finalen till Miss World. Den gick av stapeln på Café Opera så det var glitter och glamour må ni tro. Visst är hon väl vacker som en dag min lilla gumma...Hon lyste som en sol och klänningen var rosalila och håret...det var väl en läcker frisyr...? Hennes pokjvän David sa helt tagen: "hon tar hem det här ikväll"...
Men så blev det inte. De här tre skönheterna blev de tre som juryn ansåg som vackrast. Men ni förstår väl vem som jag tyckte var den allra skönaste....

Annmarie

24 kommentarer:

Madeleine sa...

Ja Cecilia skulle ju helt klart ha vunnit!!! Så underbart fin!!!!

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Jag förstår inte varför hon inte vann , konstig tävling :-)
Trevlig Helg / Lotta

Lilla Blanka sa...

Men jag tycker din dotter var vackrast - och det säger jag inte för att vara snäll, hon är helt enkelt snyggast :) !
Kram!

Ljuva ro sa...

Din dotter är väldigt vacker! Hon borde kommit blande de tre, utan tvekan!

Dubbelörn sa...

Din dotter är så naturligt vacker!! Stolt mor förstår jag ;)

Din blogg är verkligen fin o blir så nyfikenpå antikstället utanför Upsala, men dit törs man väl inte ens åka *skrattar*.

Kramar

Nette sa...

Vakker jente, dattera di ja!!! Teite dommere!

Anonym sa...

En sån skönhet, klart att du är stolt :)

Brunkullan sa...

Så vacker dotter du har!! Synd att hon inte vann.
Ha en bra helg

Susanne

NICOLINAS BONING sa...

Jag håller fullständigt med mammsen...det är klart att sköna Cecilia skulla ha tagit hem det!
Vilken skönhet alltså:-)
Kram/Birgitta

Solsjö - Under en vind sa...

Helt klart jättesöt, hon borde definitvt haft en av de tre platserna!! Vilken lycka! Må gott och ha en skön helg! Kram!

inspired and handmade sa...

Jag förstår hur det måste kännas när det är ens dotter!! Du kan verkligen vara stolt! ha en bra helg! kram Veronica.

n o r d i n g å r d e n sa...

Ja, inte bara du tycker din dotter var vackrast, det tycker jag med, med hästlängder!! Hade mycket sötare ansikte och mer liv i blicken är de andra tre ( hoppas inte de har bloggandes mammor också... : ) )
Kul att hon kom så långt i af, bara det är ju en bragd, hälsa och gratta! Trevlig helg! Mari.

Anna sa...

Å jag måste ju hålla med dig om att din dotter är underbart vacker! Varför vann inte hon?

:)Anna

Bestefars Verksted. sa...

Næææ,så søt og yndig hun var !! Forstår godt at du er en stolt mamma,hun var absolutt den søteste av dem alle,ingen tvil om det !! Kos deg videre,og ha en fin søndag imorgen !

WhiteVintageDreams sa...

Hon var verkligen såå vacker :)! Förstår att du var stolt!!!
Trevlig söndag!
Kramar

Anonym sa...

Hej, vilken fanclub :) Tack!

MiaMaria sa...

Så vacker!!!!!!!!!!!!

Hon brås på sin mor eller?

Klart att hon skulle vunnit...
Men jag förstår att mamma är stolt ändå....

Skön söndag!
Miamaria

LantlivsAnette sa...

Din dotter var ju helt klart den vackraste av dom alla !!
Ojj vad stolt du måste vara över henne !!
Kram Anette

Engsroom sa...

Vilekn vacker dotter du har du måste vara riktigt stolt över henne tycker hon var den vackraste av tjejerna.
Ha en bra ny vecka!
Ella

Anne sa...

Helt klart og helt enig i med deg !!!

smultrongården sa...

Men så skojigt! Oj, vad stolt du måste vara!!! Det var jätte vackra flickor alla. Svårt att tävla vem som är vackrast... Hur kan man det egentligen? Din dotter såg fantastiskt vacker, snäll & fin ut! Men kära nån, du har visst ett litet glapp mellan tjejerna..? När jag såg din super söta lilla tjej o läste din ålder blev jag så himla sugen själv. Jisses så söt hon också är! Måste vara underbart att vara i den åldern (är jag också) o ha en sån liten prinsessa. Dock har jag nog insett att det är nog för mig... Min minsta är en "liten" prins på 9. Han skulle gärna se att han blev storebror...

Anonym sa...

Oj, va häftigt! Du måste vara stolt, hon är helt klart vacker..naturligt vacker! Synd att hon inte vann men kul att hon kom så långt ändå! :)

Hem och Lycka sa...

Klart Cecilia skulle ha vunnit, jättevacker, vilka gener! kram

Anonym sa...

Jag sitter och scrollar ner bland dina inlägg och hittar ju massor som jag vill kommentera... men då hinner jag inte göra något annat idag :)

Men jag kan inte låta bli att kommentera ditt inlägg där din dotter är med till svenska finalen till Miss World. Milda makter vilken mamma-lycka att sin dotter är med i en sådan tävlig.

Och hon är ju så otroligt vacker - som en riktig prinsessa !

Ärligt talat förstår jag inte varför inte din dotter vann !!! Hon var ju vackrast utan tvekan.

Förstår att du är mycket stolt !

Kram Kram
Carina

REA på plastmattor!

Plastmattan är barndom för mig, vi hade plastmattor hemma när jag var liten. Det var inte "lyx"-matta. Tvärtom de låg i utrymmen d...